Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Φανταστικές διηγήσεις

- Γεια σας κυρία Πορτοκαλιά.
- Γεια σας.
- Τι κάνετε;
- Πολύ καλά. Ευχαριστώ.
- Θα ήθελα να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις για την εφημερίδα μου.
- Εντάξει. Καθίστε κάτω, στα χορταράκια. Μήπως θέλετε ένα χυμό πορτοκάλι;
- Ευχαρίστως.
- Λοιπόν θέλω να σας ρωτήσω...
 πού μεγαλώσατε.
- Μεγάλωσα εδώ, στον όμορφο κάμπο της Αργολίδας και μ΄αρέσει.
- Ο καρπός σας πιστεύετε πώς είναι ο καλύτερος;
- Μα φυσικά το πιστεύω. Το πορτοκάλι είναι το νοστιμότερο φρούτο. Τα πορτοκάλια του Άργους είναι τα καλύτερα. Μάλιστα οι άνθρωποι εδώ κάνουν και μια ωραία γιορτή για μας.
- Μμμμ! Αυτός ο χυμός πορτοκάλι είναι ο καλύτερος, γευστικότατος!
- Χαίρομαι που το ακούω!
- Τι σκέφτεσαι και τι εντυπώσεις έχεις για τους ανθρώπους;
- Πολύ καλές. Με φροντίζουν αρκετά. Μου ρίχνουν λίπασμα, νερό, με κλαδεύουν και πάνω απ΄όλα με αγαπάνε!
- Νιώθετε μοναξιά;
- Όχι! Τα πουλάκια και οι μελισσούλες έρχονται και μου κάνουν παρέα. Όταν έχει λιακάδα παίζουν και τρέχουν κοντά μου πολλά καλά παιδάκια. Τότε είμαι πολύ ευτυχισμένη!
- Χαίρομαι που σας γνώρισα και κάναμε αυτή τη συνέντευξη!
- Εγώ σας ευχαριστώ!
- Γεια σας!
                                                                             Μ. Τεντζ.-  Τάξη Δ`

Δεν υπάρχουν σχόλια: