Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Φανταστικές διηγήσεις

- Γεια σας κυρία Πορτοκαλιά. Είμαι η Σμαραγδένια και θέλω να σας πάρω μια συνέντευξη. Μπορώ να την έχω;
- Φυσικά ! Τι θέλετε να σας πω;
- Λοιπόν, ας αρχίσουμε από το πού μεγαλώσατε.
- Μεγάλωσα στον κάμπο του Άργους, κοντά στον Ερασίνο ποταμό.
- Πιστεύετε πώς υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές σαν εσάς;
- Ναι , υπάρχουν οι αδερφές μου εδώ τριγύρω σ΄αυτά τα χωράφια και φίλες μου σε άλλα μέρη της γης.
- Ποιος καιρός σας αρέσει περισσότερο;
- Ο ανοιξιάτικος, γιατί βρέχει μερικές φορές και έχει ήλιο.
- Τι έχετε να πείτε για τον καρπό σας;
- Ο καρπός μου μοιάζει με μια πορτοκαλιά όχι πολύ μεγάλη μπάλα, που μέσα είναι νόστιμη, λαχταριστή και ζουμερή.
- Επειδή οι καρποί σας είναι φρούτα, θέλετε να μου πείτε τι βιταμίνες έχουν;
- Έχουν βιταμίνη C που βοηθάει τον άνθρωπο να έχει μια καλή υγεία, να μην αρρωσταίνει από τους ιούς και τα μικρόβια.
- Τα άνθη σας πώς είναι;
- Είναι μικρά, λευκά λουλουδάκια που μυρίζουν ωραία.
- Τι νιώθετε, τι σκέφτεστε για τον άνθρωπο;
- Τον άνθρωπο τον αγαπώ γιατί τρώει τους καρπούς μου και με περιποιείται.
- Νιώθετε μοναξιά; Ποιοι είναι οι φίλοι σας;
- Δε νιώθω μοναξιά γιατί οι άνθρωποι με ποτίζουν και με φροντίζουν. Οι φίλοι μου είναι τα πουλιά και τα άλλα φυτά.
- Ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Γεια σας!
- Παρακαλώ. Γεια σας!
                                                                                                Εβ.. Παζ. Δ΄τάξη

Δεν υπάρχουν σχόλια: