Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Κάποιες σκέψεις μας για τα βιβλία...
Τα βιβλία μου δίνουν χαρά. Συνήθως διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία και μου αρέσουν αυτά που έχουν ωραίες, πολύχρωμες εικόνες. Για να διαλέξω ένα βιβλίο διαβάζω τον τίτλο και την περίληψη που υπάρχει στο τέλος. Αν έχουν ενδιαφέρον, τότε το διαβάζω.

Μαρία
Μου αρέσουν τα ταξιδιωτικά βιβλία γιατί με ταξιδεύουν σε μέρη που δεν έχω πάει. Διαβάζω και άλλα βιβλία όμως και μαθαίνω πολλά πράγματα.
Κώστας
Για μένα το διάβασμα είναι μια ξεκούραστη και πάρα πολύ όμορφη ασχολία! Δε θέλω να χαθεί το βιβλίο!
Αθανασία- Αρίστη
Μου αρέσουν τα βιβλία που μιλούν για ταξίδια σε διάφορες χώρες. Όταν τα διαβάζω φαντάζομαι πως βρίσκομαι κι εγώ στις χώρες αυτές και βλέπω τα μνημεία τους.
Κων/νος
Όλα τα βιβλία μου αρέσουν, δε μπορώ να ξεχωρίσω κανένα. Με τα βιβλία ταξιδεύω σε χώρες μακρινές που δεν έχω ξαναδεί και από τα βιβλία μαθαίνω ξεχωριστά πράγματα.
Χριστίνα
Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία με περιπέτειες, με αγωνία και τρόμο. Μου αρέσουν ακόμα και τα βιβλία με νεράιδες. Όταν διαβάζω ένα βιβλίο νιώθω σα να πετάω στον ουρανό και να ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο. Νιώθω σα πουλί λεύτερο που ζει περιπέτειες και βλέπει απίθανα πράγματα που μόνο στα όνειρα μπορεί να δει κανείς!
Μαρία Π.
Το βιβλίο είναι ο καλύτερός μου φίλος! Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα παραμύθια γιατί με ταξιδεύουν σε κόσμους φανταστικούς! Το αγαπημένο μου βιβλίο που διάβασα τελευταία είναι « Η νεράιδα Ρέα».
Χριστιάνα
Τα βιβλία που μου αρέσει να διαβάζω είναι τα λογοτεχνικά. Είναι βιβλία που με κάνουν να ονειρεύομαι και νιώθω ευχαρίστηση όταν τα διαβάζω. Είναι για μένα η τέλεια συντροφιά!
Έφη
Μου αρέσουν τα βιβλία που μιλάνε για τα τρένα.
Γιάννης
Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία με ταξίδια. Με χαλαρώνουν και με μαθαίνουν πολλά πράγματα για χώρες μακρινές.
Γιώργος
Μου αρέσει να διαβάζω χιουμοριστικά βιβλία γιατί με εκφράζουν. Τότε ξεκουράζομαι και χαίρομαι
Γκεράλντ
Μου αρέσουν τα βιβλία με δραματικές ιστορίες και περιπέτειες. Με κρατούν σε αγωνία και θέλω να τα διαβάσω σε μια μέρα.
Εβελίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: