Και κάτι που πρέπει να θυμόμαστε...

"Γνους πράττε".

Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., ένας από τους 7 σοφούς της Αρχαίας Ελλάδας

μτφρ: Να ενεργείς έχοντας γνώση.

«Η τύχη βοηθάει μόνο τα καλά προετοιμασμένα μυαλά». Λουί Παστέρ, ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο, στον οποίο οφείλουμε τα εμβόλια και άλλες επιστημονικές ανακαλύψεις που έχουν σώσει εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.






Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Οι μαθητές της Γ` μας λένε πώς πέρασαν στις διακοπές τους

Φέτος το καλοκαίρι πήγα διακοπές στη Στούπα με τους γονείς μου και την αδερφή μου.
Κάθε μέρα πήγαινα για μπάνιο στη θάλασσα. Εκεί οι θάλασσες ήταν βαθιές. Η μητέρα μου φοβόταν μην πνιγώ γιατί πήγαινα στα άπατα για να κάνω βουτιές. Τα απογεύματα πηγαίναμε με τους γονείς μου στην πλατεία για καφέ και όταν βράδιαζε πηγαίναμε για φαγητό ή για να περπατήσουμε. Βέβαια εγώ ήθελα να ...
γνωρίσω παιδιά αλλά δεν έκανα φίλους.
Εκεί μου άρεσαν περισσότερο τα μαγαζιά γιατί ήταν πιο πλούσια από εδώ. Επίσης είχε ωραία φαγητά και όλες οι ταβέρνες είχαν κάτι ξεχωριστό.
Στο μέλλον θα ήθελα να πάω στην Κωνσταντινούπολη.  Έχω ακούσει και έχω δει στην τηλεόραση ότι έχουν ωραία φαγητά και γλυκά. Θα ήθελα να τα δοκιμάσω πολύ. Θα ήθελα να πάω σε όλες τις πλούσιες χώρες όπως στην Αυστραλία. Μέχρι τότε θα δούμε.                                                            
 Μαρ.Μαγ.  Γ' τάξη
                                                                                                                                            
     Φέτος το καλοκαίρι πέρασα πολύ ωραία. Πήγα διακοπές στην Κωνσταντινούπολη με τους γονείς μου
και κάποιους φίλους μας.
Όταν φτάσαμε εκεί, ξεκουραστήκαμε λίγο στο ξενοδοχείο και μετά πήγαμε στην Αγια-Σοφιά. Την άλλη μέρα πήγαμε στο μουσείο του Σουλτάνου. Εκεί είδαμε διαμάντια και πολλά σπαθιά. Το απόγευμα πήγαμε στο Βόσπορο και είδαμε πολύ ωραία σπίτια. Την επόμενη μέρα πήγαμε στο ενυδρείο όπου είδα πολλά ψάρια και περίεργους καρχαρίες.
Πιο πολύ όμως μου άρεσε όταν μπήκα στο τελεφερίκ γιατί τα έβλεπα όλα από ψηλά. Επίσης, μου άρεσε και η ποδηλατούπολη, που ήταν ένα μέρος γεμάτο ποδήλατα κάτω από μια γέφυρα.
Στην Κωνσταντινούπολη πέρασα πολύ ωραία και εύχομαι να ξαναπάμε!
 Δημ. Παπαν. Γ' τάξη

  Φέτος το καλοκαίρι πέρασα πολύ ωραία. Πήγα στα μαγευτικά Γιάννενα με τον μπαμπά μου και τη μαμά μου.
Στα Γιάννενα πήγα στο σπίτι του Αλή Πασά. Εκεί είδα σε αναπαράσταση τις σφαίρες, ένα κελάρι που κρυβόταν ο Αλή Πασάς και άκουσα από ένα μηχάνημα μια κοπέλα που έλεγε τι είχε γίνει στο σπίτι του Αλή Πασά.
Στα Γιάννενα κάτσαμε λίγες μέρες. Όταν γύρισα στο Άργος πήγαινα στην Κίο συνέχεια και από πρώτη Αυγούστου που ήρθαν κάτι φίλοι μου περνάγαμε πολύ ωραία.
Εύχομαι να ξαναπάω στα Γιάννενα και να ξανάρθουν οι φίλοι μου.                      
Ανδ. Κολιγ.  Γ' τάξη